niedziela, 2 lipca 2017

02.07.2017 r.

Hello World!



Tak prezentuje się moja niestety dość skromna jeszcze biblioteczka. Zaczynam dopiero co kolekcjonować książki. Wybieram tylko te pozycje, które faktycznie zaciekawiły mnie swoim "zwiastunem". Nie mogę powiedzieć teraz jakie dokładnie gatunki literatury czytam najchętniej. Czytam wszystko co mi wpadnie w dłonie i zaciekawi swym opisem. Jeżeli opis z tyłu książki mnie nie zaciekawi jestem skłonna do odłożenia jej. Brzmi to teraz tak jakbym wybierała książki po okładce. Nie! Rzecz jasna żeby nie było, nie wybieram książek pod względem estetycznym.


Jak widać na załączonym obrazku najwięcej książek póki co ( :D ) to książki, które wyszły spod ręki Remigiusza Mroza. Przeczytałam już "Kasację", "Zaginięcie", "Rewizję" - i jestem w stanie powiedzieć, że lubię prawnicze kryminały spod pióra tego autora.

Jestem również po lekturze "Marsjanin" - pozycja ta również bardzo mi się spodobała, a nie jest to kryminał więc... hm jak widzicie nie jestem w stanie się określić jakie konkretne gatunki lubię bądź nie lubię czytać. Czytam wszystko!

Na tym kawałku "papieru" będę starała się opisywać moje uczucia związane z przeczytaniem danej książki. Czy będą to te negatywne czy te pozytywne emocje dowiecie się sami jeżeli tylko będziecie mieli ochotę śledzić moje poczynania w recenzowaniu.


Co zawiera moja "skromna" biblioteczka, a mianowicie:

1. George R.R. Martin - Gra o tron

2. Andy Weir - Marsjanin

3. John Green - Papierowe miasta

4. Remigiusz Mróz - Wotum nieufności

5. Janusz Leon Wiśniewski - Grand

6. Veronica Roth - Niezgodna

7. Emily Giffin - pierwsza przychodzi miłość

8. Anthony Doerr - Światło, którego nie widać

9. Remigiusz Mróz - Inwigilacja

10. Remigiusz Mróz - Immunitet

11. Remigiusz Mróz - Rewizja

12. Małgorzata Kalicińska - Życie ma smak

13. Stephanie Perkins - Podaruj mi miłość

14. Paweł Muzyka - Bayern Monachium



Jeżeli chodzi o moją biblioteczkę to tyle. Oczywiście dopiero zaczynam ją uzupełniać, ale to nie znaczy, że jeżeli jakiejś książki nie ma u mnie na półce to że jej nie przeczytałam. NIE NIE 
Często zdarza się tak, że pożyczam książki od znajomych bądź z biblioteki, nie wszystkie należą do mnie. Ale z czasem będę gromadzić więcej swoich egzemplarzy.


Póki co to tyle moi drodzy. Jeśli są osoby, które coś czytały z tej listy powyżej zapraszam do komentowania. Chętnie wysłucham waszej opinii na temat danej książki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz