wtorek, 4 lipca 2017

Immunitet

Hallo World!


Co tu się dzieje, nie mogę przestać myśleć o tej książce. 



A mianowicie, historia pewnego młodego sędziego Trybunału Konstytucyjnego, który zostaje oskarżony o zabójstwo człowieka, którego rzekomo nie zna, nigdy w życiu nie widział. Młody sędzia zwraca się o pomoc do dawnej koleżanki ze studiów, niezastąpionej prawniczki Joanny, która w ostatnim czasie miała nie mało problemów w swoim życiu. Niestety sędzia nie ma pojęcia z jakimi to kłopotami boryka się prawniczka, która dotąd była niezastąpionym perszingiem na salach sądowych. 

Jeżeli się nudzisz, nie wiem jak masz spożytkować swój wolny czas, jak się odstresować od codziennej monotonii to ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Przez 644 strony pisanego tekstu nie ma nawet ułamku sekundy żebyś poczuł się znudzony. Przez te wszystkie strony dzieje się tyle że głowa mała. Począwszy od wylądowania głównej bohaterki w szpitalu dalej przez proces po najważniejsze wydarzenie w życiu prawniczki. Koniec jest bynajmniej dla mnie tak zaskakujący, że do tej pory nie mogę zapomnieć o tej lekturze. 

Książka ta jest oczywiście bardzo dobrze napisana. Autor w tej pozycji tak namiesza czytelnikowi w głowach, że ten nie będzie w stanie chociaż na chwile odłożyć książkę na bok. Tutaj nie da się oderwać. Każda strona jest dla czytelnika zagadką, dosłownie każda. Im dalej brniemy w tekst tym chcemy więcej i więcej. Historia jest tak stworzona, że czytelnik przebieramy nogami ( tak właśnie miałam :D ) by tylko dowiedzieć się jak najwięcej i jak najszybciej dojść do meritum. 
Nie mam słów by opisać jak bardzo wciągnęła mnie ta lektura. Jestem mega zaskoczona tym jak przeżywałam tę historię z bohaterami - naprawdę :) Zarówno jak główni bohaterowie mieli milion pytań skąd dlaczego po co itd ja również czytając stronę po stronie miałam wiele pytań co do zagadek zawartych w książce. 
Jestem tak podekscytowaną tą lekturą, że chyba nie wiem już co piszę, w każdym bądź razie bardzo polecam czwartą już cześć przygód Chyłki i Kordiana - i ten koniec - nie spodziewałabym się takiego obrotu sprawy! I oczywiście koniec jak w poprzednich częściach jest taki, że chcę się dalej brnąć w ich świat, chce za wszelką cenę dowiedzieć co będzie dalej z losami bohaterów.

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ksiażki Pana Mroza. Przeczytałam już wszystkie. Teraz szukam nowych książek godnych uwagi na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepsze-ksiazki. Mam sporo wolnego czasu i chcę go poświęcić na czytanie - mam mnóstwo zaległości!

    OdpowiedzUsuń